niedziela, 27 maja 2012

But if we don’t look back We’re only learning then How to make all the same, same mistakes again

  nigdy nie rezygnujmy z nadziejii, bo czasem tylko dzięki niej udaje nam się coś osiągnąć.


One Direction- Same Mistakes


  Jest niedziela a mi kompletnie nic sie nie chce. Nawet się dzisiaj nie ubrałam. Po prostu takiego lenia nie miałam już dawno a jeszcze muszę sie nauczyć na jutro na poprawę z fizyki. Dlaczego nie mogę łazić do pracy?                                
    Ogólnie wczoraj byłam u mamy. Nie powiem, że mi łatwo było jechać, bo spałam tylko 4 godziny no i jak wstałam, to dalej łaziłam gzygzakiem. A potem pojechałam do mamy w szpilkach hahaha. Hardcore. O zapomniałam. Musze sobie na jutro jakieś buty skołować, bo moje trampki mają takie wentylatory, że ja się naprawdę dziwie jak mi sie one na nogach trzymają, no ale po sotatnim ściąganiu tych butów zrobiłam takie jopy, że niestety nie da się pokazać w nich w szkole. Bez przesady nie będę wyglądać jak bezdomna. Tak więc jutro dzień w adidasach. Ugotuję się.
    Straciłam wenę ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz