środa, 4 lipca 2012

She's a monster, beautiful monster

    `bycie singlem nie oznacza, że ktos jest słaby, to znaczy, że jesteś wystarczająco silny by czekać na to, na co zasługujesz.


Ne-yo - Beautiful Monster

   

      Cześć i czołem. Ja pierdole, teraz to pojechałam z notką. nie dodawać od maja gdy jest lipiec hahaha, ale tak mnie coś pierdolnęło i mówię a chuj napisze coś, tak na rozpoczęcie wakacji, może na dobre rozpoczęcie.
Dopiero dzisiaj poczułam, że się zaczęły. Może to dlatego, że w końcu wyszłam z domu gdzieś indziej niż do sklepu, do siory czy mini wycieczka do mamy, także dzień w 100% udany :D
O, słuchajcie jaka akcja. Wczoraj miałam kota, ale ze względu na brak tolerancji dla kotów u mnie w rodzinie, to Haroldzik jest teraz u Justy, mam nadzieję, że do wrzesnia i uda mi się jakoś przekonać mamę, żeby jednak na kota się zgodziła, bo on jest taaaki kochany. Normalnie miłość od pierwszego wejrzenia. <3
Ogólnie, to muszę iść się wykąpać, ale za chuja mi się nie chce a tu jeszcze przepisać rozdział6 moich opowieści dziwnej treści haha oo znowu spać nie pójdę.
Dzisiaj oglądałam egzorcystę. Nawet spoko film, ale od drugiej połowy, bo pierwszą przespałam, nudna była haha. I przez ten film chodzi mi dzisiaj po głowie piosenka She's a monster haha w sumie sama zaczęłam ją nucić haha
Jutro nad jezioro? I hope so. :D

1 komentarz: