poniedziałek, 8 października 2012

Na zawsze z tobą być, śnić z tobą twoje sny...Jak mam ci o tym opowiedzieć

  `Jeśli jest coś pomiędzy szcześciem a nieszczesciem, jakaś pustka, stan bezradności, pogodzenia się z losem, wiecznie nieodwzajemnionej miłości, braku oczekiwań związanych z przeszłością, niekończońce się rozczarowania. Jeżeli istnieje takie miejsce jest przeznaczone dla mnie...



Dżem- Chcę ci coś opowiedzieć




 Sieeeeemaaaaaa. mam dołka wiecie? może to ta jesienna pogoda, może przez przeziębienie, ciągły brak kasy lub może jeszcze przez coś innego... prawdopodobnie przez coś innego.
     Zapaliłabym sobie teraz te zajebiste malboro. To były chyba najlepsze fajki jakie kiedykolwiek paliłam. Napiłabym się jeszcze wódki, choć nie znoszę jej smaku, to w tym momencie mam na nią ochotę. Poważnie gdybym mogła to bym się dzisiaj najebała, ale tak porządnie, tak żebym rzygała bądź urwał mi się film.  Hehehczky przypomniało mi się z sylwestra z Dżustyną rzyganie w kiblu i jej płaczliwe "Ale ja go kocham!" mam ochotę robić to samo.
      Dobra koniec, co ja tu pisze. Jak jakiś pojeb. No chociaż jakby nie patzreć, to dość trafne określenie mojej osoby.
Chuj, bezsensowna ta notka i nie wiem po chuj ją dodaję, ale co tam. Pierdolić wszystko....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz